Det var fint så länge det varade.......

Kanske är Cross lite understimulerad, jag vet inte? Han får minst en "tänkar" aktivitet/dag. Han rastas flera timmar per dag i olika mijöer. Vissa dagar lyxar vi till det med flera timmars träning av olika slag. Han har leksaker, han har mig och hela familjen som busar och gosar med honom....VAD MER BeHÖVER HAN? Idag hade lilla sötnosen gett sig på en av mina planteringar ute, igår bet han söder barnens repstege.........varför????



Den vita ljungen passade tydligen inte in.............



Död ljung :(



Crossaren himself!


Kommentarer
Postat av: Nina

Du får ursäkta, jag skrattade när jag läste vad han hade gjort, valpar är valpar. Han ville väl inte att det skulle vara fint.

2010-09-13 @ 22:05:16
Postat av: Ann-Margret & Vinja

Verkar som om du och Cross har lite olika smak vad som gäller inredning och blom plantering ;) Visst är dom duktiga när dom är lite kreativa och hittar på egna saker, eller kanske inte ;) Men det går över, du får trösta dig med det :)



Så stor han blivit den lille gossen.

2010-09-14 @ 13:47:12
URL: http://heratorpetsvinja.webs.com/
Postat av: Ingrid

Trots att jag behandlat mina valpar på ungefär samma sätt och med lika mycket/lite aktivitet så har det varierat en hel del vad gäller det där med att förstöra och bita sönder. Utrymmet här är alldeles för litet, men när vi träffas ska du få en levande beskrivning på hur min "värsta-genom-tiderna-hund" ställde till det. Jag ljuger inte när jag säger: Om det hade kommit en inbrottstjuv så hade han vänt i dörren med orden: "Shit, det har redan varit någon här"...

Behöver inte alls vara understimuland. Kan lika gärna handla om kreativitet:-)

2010-09-16 @ 13:55:33
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: Therese och Cax

Om det är någon tröst så är brorsan lika dan. Om han går förbi en blomkruka kan han inte låta bli att rycka upp blomman. Tror det ger med sig med åldern.

2010-10-02 @ 14:45:01
Postat av: www.coach.com

Love is photogenic. It needs darkness to develop.

2011-09-20 @ 15:26:34
URL: http://www.coachdiaperbag-coupons.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0