Över gränsen???

Whiiiiiiiii, vilken helt underbar dag det är idag! Solen skiner och himlen är klarblå fast klockan bara är 06.06. Idag kommer min man hem efter att ha varit borta hela veckan. Ska bli så underbart att få träffa honom igen, har längtat riktigt ont mycket efter honom. Tyvärr ska han jobba i helgen igen :(.

Dessutom så har jag förberett en överaskning till honom som jag vet att han kommer att bli superglad över. Därför blir mitt inlägg idag inte så långt för överaskningen är inte riktigt klar så jag måste jobba på om man säger så.....berättar mer imorgon.

Igår lämnade jag Cross i 1 1/2 timma. Det var första gången som han var själv så länge. Cross bjöd också på en överaskning när jag kom hem. Förrutom att han måste ha gått och kissat för det låg som en flod av kiss i köket dessutom hade den lilla ljuvliga saken bitit sönder Björns biabädd och ett hav av små små skumgummibitar låg över, ja i stort sätt hela köket och hallen där han fått husera fritt. Om han inte hade leksaker? Jo, flera stycken....helt orörda!

I vilket fall som helst så köpte jag en bok som jag inte kunde motstå när jag var borta! Jag har en sådan till alla mina barn och nu har även Cross en. Tror han kommer ha mycket glädje över den när han blir vuxen och tittar tillbaka på sitt valpliv.......nja kanske har jag gått över gränsen? Det är ju trots allt en tuff schäfer jag har ingen liten skakig mammasökande Chiuaua (stavas det så?).



Ska fylla i vikt och längd......förlåt mankhöjd nu!

Tack Ann- Margret för filmen på Cross!!!

Ha en underbar dag alla läsare som jag ser blir fler och fler :)


Kommentarer
Postat av: johanna hagung

Hej fru Ankarstrand!!

Underbar blogg du har och vad energisk du är!!! Ni kommer att nå långt, du o Cross!!



Hoppas att Cross fixat en ny Biabädd till Björn när han kommer hem idag!!



Jag och Onyx åkte hem i onsdags, det fick räcka för mig och magen som nu börjar bli lite otymplig!



Trevlig sommar och Lycka till!



Johanna

2010-05-21 @ 09:58:26
Postat av: Ingrid

Ska bli spännande att läsa om överraskningen. Överraskningarna i det här huset består typ av att den som är hemma har klippt gräset...;-).



Hmm det där med att massakera Biabäddar känner jag igen. Förra veckan köpte jag ju tre stycken och sa i hundaffären att hos oss är Biabäddar förbrukningsvara..skämt åsido så kan jag fortfarande inte ha Biabäddar hos Allt-i och Bolt i hundhuset. Dom får ligga på gamla tjocka mattor eftersom det är det enda dom inte mäktar med att slita i stycken.



En bur åt Cross när han är själv är nog inte fel:-)

2010-05-21 @ 15:25:09
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: Ingrid

Jo förresten. Det stavas chihuahua. Ganska enkelt bara man tänker hua hua.

2010-05-21 @ 15:26:30
Postat av: Angelica & Cross

Vad kul att du hittat hit Johanna! Lycka till själv med bebis och allt :)



Jo, ingrid vi har en bur åt Cross, men att stänga in honom i en bur när man åker bort.....nae där är jag inte än :)

2010-05-22 @ 08:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0