Massor av bus och ledarlös?


Det går rätt vilt till när två vargar busar!


Björn med favoritleksaken som ingen får röra.....


...utom Cross då!

Idag är ytteligare en härlig vår dag! Tänk att skaffa valp mitt i vintern....hmm..är glad att vi inte gjorde det.

Förutom att vi fortfarande håller på att lära känna varann, träna inkallning, koppel,etc så har jag märkt att Cross faktiskt inte har en aning om vem som är hans ledare. Han drar sig lika mycket till min man som till mig. Trots att det är jag som sköter all träning (förutom ett litet korvspår som min man la ut som gick superbra), ger mat, pysslar om och framförallt går ut flera gånger i den ännu svinkalla natten för att lilla herrn ska kissa! Såg en artikel i härliga hund om hur man får en valp att dyrka dig. Ska nog läsa den nu! Eller är det någon som har något bra tips!


Kommentarer
Postat av: Mattias Johnsson

Hej!

Va kul att du också startat blogg nu, ska bli kul att följa den =)..De är riktigt lika Cross och Pompe!

2010-05-06 @ 20:35:17
Postat av: Ingrid

Så kul att du skaffat en blogg. Ska lägga upp den bland Endurohundarna.



Vad fin han ser ut Björn. Härliga färger minsann.

2010-05-07 @ 11:21:43
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: Jenna!

mamma, min blogg heter

failway.blogg.se :)

2010-05-08 @ 16:35:43
Postat av: www.coach.com

Love is photogenic. It needs darkness to develop.

2011-09-20 @ 15:29:27
URL: http://www.coachdiaperbag-coupons.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0