Inga bilder!!!!


Det är fel på min dator, jag får inte in några bilder på min älskade lilla Cross. För det kan väl aldrig vara så att jag är så trög att jag helt enkelt inte fattar ......

Men tänkte ändå skriva några rader om våran dag idag. Vi var nämeligen ute på brukshundsklubben och träffade ingen mindre än kennelmamman Ingrid med kamrater. Det var ett mycket kärt återseende och Cross var helt upp över sina (snart upprättstående) öron lycklig! Han följde Ingrid som en svans och den anknytning som  började bli stabil mellan oss, bleknade fort. Som jag skrivit tidigare så kom det alltså idag som ett brev på posten, han är ledarlös!

Jag fick en hel del bra tips när det gäller just anknytning och inkallning och Cross fick köra en sakövning. Efter ett par timmar i spöregnet så åkte vi hem och la oss på madrassen (där man sover stadigt nuförtiden). Han var hur gosig och mysig som helst. Tyvärr tog jag inga bilder, men det gjorde Ingrid så kika in på www.enduro.blogg.se

Nästa helg är det valpträff för c-kullen. Vi verkar inte bli så många, men ska bli kanonkul ändå!

Ha en trevlig lördagkväll (alla mina 7 läsare). För oss blir det en lugn tvkväll med hämtmat och kanske ett glas rött!


 
 


Kommentarer
Postat av: Linda och Clicker

Va roligt att en till i kullen har en blogg så man kan följa lite vad som händer. Vi har tyvärr inte kommit så långt. Om jag uppfattat rätt så bor ni i Norrköping. Vi bor i Finspång, så om du skulle vara intresserad av att träffas så har Ingrid mitt nummer.

2010-05-08 @ 17:28:52
Postat av: Ingrid

Angelica, du ska inte se honom som ledarlös. Det kommer att bli hur bra som helst när han förstår varför du är så bra för honom:-), dvs aktivitet och roliga saker kommer att hända om han bara håller sig till dig. Just nu är han ju dessutom inne i en fas där allt runtomkring är så spännande. En hoprullad handske? Varför det? Skogen är ju full av roliga kottar...men är man en 11 veckors hundvalp så finns det mycket som ska utforskas. Men att deta blir bra, det är jag helt övertygad om med en så ambitiös matte.

2010-05-08 @ 18:54:30
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: Ann-Margret & Vinja

Hej

Vad kul att träffa dig och lille Cross idag. Så söt han är den lille plutten.

Kommer säkert gå kanon bra för er när ni "hittat" varandra ordentligt och han fattar att du är världens bästa matte.

Finns lite bilder på Cross i Vinjas blogg.



//Ann-Margret

2010-05-09 @ 01:04:02
URL: http://heratorpetsvinja.webs.com/
Postat av: Helena Hagström

Men vaaaa har jag missat eran blogg fullständigt skäms på mig !!! De va jätte kul att träffas en riktig goding ä lille Cross.

Ska genast lägga in denna bland mina länkar

2010-05-09 @ 08:44:48
URL: http://www.hagstromberga.com
Postat av: Anneli & Christer Bergström

Roligt att även Cross har hitta ut i cyberrymden. De här hundarna verkar inte behöva någon ledare, de klarar sig bäst själva...vi har lite av den stilen i lilla Cenit också.



Anneli & Christer

Enduros Cenit

2010-05-09 @ 13:26:42
URL: http://www.acbergstrom.se
Postat av: Ingrid

Förutom Cross så är det klart att Chriga och Rex (Canis Royal alias Final) kommer på valpträffen. Inväntar besked från Cash och Cax. Sedan vet man aldrig hur Cinza gör - men 50 mil för en valpträff är rätt långt.

2010-05-10 @ 00:02:22
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: www.coach.com

Love is photogenic. It needs darkness to develop.

2011-09-20 @ 15:36:27
URL: http://www.coachdiaperbag-coupons.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0