Styling

Hoppas ni njuter av vädret! Själv håller jag på att fixa lite vid våra uteplatser, så det blir bara ett kort inlägg idag. Snart ska jag också iväg och handla till barbecuen vi ska ha imorgon kväll, bilder kommer såklart ;).



Så här har vi det på lilla uteplatsen. Så härligt att sitta här en ljummen
sommarkväll med en god drink i handen och goda vänner på besök. Dags att
bjuda in några snart.......



Kan inte bestämma mig om jag ska ha silvertema eller
grönttema (se bild nedan), vad tycker du?



Det är något som inte stämmer med den här bilden, just det.....
hunden som ABSOLUT inte får vara i våra möbler :)



Älskar palmer, tyvärr gör hundarna det med så det blir bara en i år :(



Inget mat tips idag. Prova gärna gurk- och citronvatten med massor av is. En kombination som verkligen gifter sig. Går åt en hel del sådana här underbara dagar!

Nu måste jag fortsätta med min styling.....det är mycket nu :)
På söndag ska vi träffa Linda och Clicker igen. Ska bli kanonkul med lite intensivträning igen. Det behövs!

Allt gott allesamman!!!


Kommentarer
Postat av: Helena Hagström

men va mysigt SILVER

Jag har heller inga hundar på ngn soffa, dom kan va på golvet

2010-06-04 @ 14:24:37
Postat av: Ingrid

Åhh så trevligt det ser ut.

Jag skulle också satsa på silver.

2010-06-04 @ 18:59:24
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: Ann-Margret & Vinja

Vad fint ni har hemma hos er. Hur kan du lyckas med det och ha både små barn och liten valp. Helt otroligt tycker jag.

Sen all god mat du verkar göra, önskar man vore lika duktig på det som dig. Här hemma blir det oftast nått som inte tar allt för lång tid att göra för man har ingen lust när man slutat jobba stå vid spisen så länge :(



Tycker Cross ser fin ut i soffan jag, ser ut att passa in som dekoration där;)



Ha det så bra och sköt om er.

Kram!!!

2010-06-05 @ 09:45:13
URL: http://heratorpetsvinja.webs.com/
Postat av: Angelica & Cross

Fint hemma, jo vi försöker trots hundar och barn. Det är ju ett intresse vi har med heminredning. Jag kläcker ideér och stylar och maken bygger! Men stökigt blir det hos oss med, för att inte tala om hundhår!Ibland har jag lust att ringa en städfirma för jag blir så trött på allt plockande och städande. Tack och lov börjar barnen bli stora och de får minsann hjälpa till!

2010-06-05 @ 09:51:21
Postat av: www.coach.com

Love is photogenic. It needs darkness to develop.

2011-09-20 @ 15:30:47
URL: http://www.coachdiaperbag-coupons.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0