Shopping och plockmat

Puhhh, hur har ni det i värmen? Just nu känns det som om man skulle befinna sig på varmare breddgrader. Allt går i lite slow motion här hemma........nae, där ljög jag. Det är full fart här som vanligt. Igår åkte vi till IKEA för att köpa en hylla till lilla Emils rum som snart är färdiginrett. Meeeeeen det blev mer än en hylla och mer affärer än Ikea också för den delen.......5 timmar gick till den lilla shoppingturen! Maken som följt med bara för att hjälpa mig att bära hylllan till Emils rum var måttligt road av vår shoppingrunda;).

Ännu mer road blev han när vi kom hem, och jag ville ha allt monterat och uppsatt också. Han är bra snäll min älskade man......för nu när jag vaknade var allt klart och bara den roliga piffningen återstår till mig :).

Om två månader har vi bröllopsdag och eftersom fira och min man är bland det bästa jag vet, så tänkte jag överaska min man just denna dagen. Så igår satt jag och beställde en sak (kan man säga) på nätet som kommer att bli såååååååå bra!!!



Så här tjusiga var vi när vi gifte oss min älskling och jag!

Annars så fortsätter jag med min GI mat och igår gjorde jag lite smått och gott här till familjen. Plockmat hör ju till mina favoriter när det gäller mat.





Smarrit va och det var så himmelskt gott........hoppade över kexen (inte Gi)!

Idag kommer två av mina svägerskor och deras familjer på besök och det blir en lunchbjudning med diverse rätter. Om det får ni läsa imorgon!

Drick mycket och allt gott!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för pepp i min blogg! Jag är normalt sett ganska duktig på att planera men dom senaste dagarna...ja under all kritik :)



Vad god din mat ser ut, vad är det för något som ligger längst ner till vänster i den övre bilden? Ser ju supergott ut!



Ha det i värmen!

2010-07-11 @ 09:53:15
URL: http://midasoenya.wordpress.com
Postat av: Ann-Margret & Vinja

Ja nu är det verkligen varmt ute, nästan för varmt för min del. Man orkar ju ingenting, varken gå promenader eller träna i värmen. Jag är tyvärr inte lika morgon pigg som du är;)



En massa god mat som vanligt :) Skulle man kanske kunna bli inneboende hos dig. Du gör ju sån massa god mat jämnt.



Sköt om er i värmen.



Kram!!!

2010-07-12 @ 00:15:48
URL: http://heratorpetsvinja.webs.com/
Postat av: Ingrid

Häftigt bröllopsfoto! Och en massa god mat...som vanligt:-)

2010-07-12 @ 10:48:01
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: www.coach.com

Love is photogenic. It needs darkness to develop.

2011-09-20 @ 15:27:36
URL: http://www.coachdiaperbag-coupons.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0