Utflykt och hundträning utan mig!!!

Först vill jag börja med att säga:

Ett stort grattis till MIG, jag leve...hurra...hurra..hurra!!!!

Idag fyller jag år!!!Jag älskar att fylla år, även om lyckokänslan minskat i samma takt som siffran på min ålder ökat, så känns det ändå härligt på något sätt. Men den här födelsedagen kunde väl börjat bättre. I går åkte vi till Söderköping på en liten utflykt, men vi fick åka hem efter en stund eftersom jag fick feber. Inte har det blivit bättre heller. I natt hade jag frossa och halsen är helt supertjock :( . Ska proppa i mig lite tabletter så att jag orkar med att bli firad :)

Min födelsedagsfest ska vi inte ha förrens på lördagkväll så tills dess ska jag nog vara frisk, dessutom är det ju valpträff då. Idag blir det ett lugnt firade med familjen......tror jag. Maken har varit lite lurig........



Som utlovat....far och son, vilka snobbar!



Vid Göta kanal. Så mysigt med alla båtar och allt roligt båtfolk!



 Vattnet glittrade så härligt i solen....syns det?



Om ni inte varit i Söderköping, åk dit. Riktigt härlig sommarstad med gamla byggnader, kullerstensgator och nordens största glassresturang. Delar av filmen Madicken spelades in här.



Dagens luhch blev krämig pasta med currymarinerad kyckling.

Ett tips om ni ska åka hit är att ta med egen matsäck. för trots en hel del resturanger (som ser mysiga ut) så är maten HELT KASS!!! Vi har ätit på de flesta matställen här och aldrig har vi blivit nöjda (vi är inte kräsna, inte så mycket i alla fall). Men glassresturangen rekommenderas varmt (eller kallt)!

Eftersom jag fick åka hem och bädda ner mig tog maken med sig hundarna ut i skogen. 



Ser ni Cross?

 

Det blev lite uppletande, som han fixade superbra lilla killen!



Vad smal han ser ut här eller???



Självklart var kompisen Björn med, som vi märkt alltid håller ett
vakande öga över Cross!



Best friends!!!

Ha en underbar dag och hoppas att solen skiner på er som den gör här!


Kommentarer
Postat av: Linda och Clicker

Grattis!!

2010-06-16 @ 11:04:11
Postat av: nettan

Stort Grattis och krya på dig Kram

2010-06-16 @ 11:48:21
Postat av: Mattias

Grattis!

2010-06-16 @ 15:28:45
Postat av: Jonas & Chriga

Grattis!

2010-06-16 @ 23:00:00
URL: http://chrigasblogg.blogspot.com/
Postat av: Helena Hagström

Grattis i efterskott

Så stilig han va där lill killen med keps.

2010-06-17 @ 07:54:47
Postat av: Ingrid

Det blir en stressig lördag då. Fullt ös från morgon till kväll.

2010-06-17 @ 17:36:13
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: www.coach.com

Love is photogenic. It needs darkness to develop.

2011-09-20 @ 15:30:02
URL: http://www.coachdiaperbag-coupons.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0