Köket och dyr shopping!

Host, host! Här hemma är det lite sjukstuga just nu. Emil snutten hade 39 grader i feber i natt och är jättesnorig. Själv vaknade jag precis täppt och inte alltför pigg. Maken känner sig frisk och hoppas att det förblir så (för ni vet väl hur killar blir när de är sjuka....näradöden upplevelse varje gång).

Hade planerat hundträning med Linda idag, men jag ställde in det. Hoppas jag inte blir sjuk, speciellt inte eftersom det är valpträff i Eskilstuna på lördag! Så idag blir det lugna gatan här hemma, ska sitta och planera lite inför.........MIN FÖDELSEDAGSFEST!!! Undrar, undrar vad jag kommer att få........ :)

Jag har ju i tidigare inlägg lovat att lägga in bilder på vårt kök. Ni vet köket som senaste månaderna nästan är klart. Det är fortfarande samma läge, det finns ju en del annat att göra också. Annat som heter Cross och en drös med ungar :)

  

Det blev ett litet frukost bord i köket. Här har jag dukat till middag och
det verkar kunna funka det med! Stolarna är vi supernöjda med, bekväma och snygga :)



Är det någon som missat att jag....jag menar vi.....gillar svart och vitt?



Det bästa med köket är all förvaring och avställningyta. Den här delen längs
fönstren är 5 meter lång!!!



Ny matta (Pappelina) som jag tycker bryter av fint med cirkelmönstret mot allt det raka.



Den här delen jobbar vi...eller...min man, med nu. Bakom luckorna finns kyl/frys.
Det ska också bli en flyttbar "skänk" vid väggen och hyllor för vinförvaring etc...

När vi var i Stockholm i helgen passade vi på att shoppa lite. Dels så köpte vi en supersnygg hylla till vinförvaring som man hänger glas under, kommer passa perfekt i köket. I högblankt vitt, såklart! Måste erkänna att NK är en favorit i Stockholm. Dels för deras chokladavdelning.....så underbart goooood choklad. Dels för deras stora utbud av inredning och kläder. Den här gången var det faktiskt maken som shoppade mest. Ett av hans favoritmärken är GANT.



Han kunde inte låta bli att köpa dessa.....till Emil!



Exakt de här kläderna har han nämligen själv ( bild kommer på de båda när Emil är frisk).

Förutom att Emil är väldigt lik sin pappa :( så kommer de nu att strutta runt i likadana kläder också! Själv shoppade jag.....INGENTING! Det mina vänner är rekord, det har aldrig hänt att jag lämnat NK utan ett gäng påsar med kläder och diverse till mig! Köpte lite till de andra barnen också, hoppas de kan ha dem. Lite långt att åka för att byta ;)

Så avslutningsvis i denna hundblogg.



Har fått 485 bilder på Cross minsta valptid, av kennelmamman Ingrid
(TACK, Ingrid du är bäst), hittade den här bilden på Cross, ser nästan lite bortkommen och rädd ut lilla plutten!



Favorit i repris......Cross är allt annat än bortkommen och rädd!



Siiiiiista bilden. Åt denna till lunch igår....längtar tills vi snart ska åka till smögen!!!


Allt gott till er alla!!!




Kommentarer
Postat av: Nina

Köket ser jätte fint ut, vilka roliga tallrikar.

Bli inte sjuka nu inför lördagen.

2010-06-15 @ 11:29:25
Postat av: Ingrid

Wow! Vilket kök! Vad duktiga ni är.

Se nu till att krya på dig så att du kan vara med i helgen:-)

2010-06-15 @ 13:50:43
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: nettan

kalas fint Kram

2010-06-15 @ 17:04:55
Postat av: Lina

Åh hemma hos bilder! Me like!



Ni bor verkligen jättefint och jag tycker om din smak! (ops, eran smak ;-) )



Se nu till att hålla dig frisk!



Kram Lina

2010-06-15 @ 22:26:20
URL: http://midasoenya.wordpress.com
Postat av: Angelica

Tack, för alla snälla kommentarer!

2010-06-16 @ 09:55:58
Postat av: sarah ankarstrand

snyyyggt det blev!

2010-07-01 @ 22:39:00
URL: http://duckandrun.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej!

Vad fint ni har! :)

Vad är det för randig tapet ni har? Den

var supersnygg!! Mvh Therese

2011-08-07 @ 15:58:58
Postat av: www.coach.com

Love is photogenic. It needs darkness to develop.

2011-09-20 @ 15:34:52
URL: http://www.coachdiaperbag-coupons.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0