Grattis alla mammor!

Vilken uuunderbar morgon och start på dagen jag haft! Innan jag berättar om det så vill jag bara säga tack till alla som påminnt mig om att jag skrev "söndagmorgon" i gårdagens lördagsinlägg, tack! Det är inte lätt att hålla reda på dagarna när man är föräldraledig. Får skylla på det :).

Hör nu på god vänner så ska jag för er berätta. Vad min gosse gjorde......



Jag blev väckt 05.30 av min man som frågade om jag ville äta frukost med honom, innan han gick och lade sig (han har jobbat natt). Självklart ville jag det. Så här såg frukostbordet ut!

Gissa om jag blev glad! Jag hade glömt bort att det faktiskt är morsdag idag. Dessutom är det min första morsdag som Emils mamma och det hade verkligen inte min älskade gullpluttsman glömt bort. All världens pussar till dig älskling!!!!

 

Blev rejält mätt av den här räkmackan!



Det jag blev gladast över var denna bukett, som han någon gång i natt plockat åt mig! Visst är den fin!



För ett par veckor sedan var vi i en inredningsbutik och då sa jag till min man att jag ville ha just en sådan här isolerande karaff, nu till sommaren. Han brukar ALDRIG komma ihåg sånna här små tips (läs: vill ha i present någon gång) som vi kvinnor kan ge våra män. Så gissa om jag blev förvånad när jag öppnade paketet! Tack Emil kanske jag ska säga också!



Min 14 åriga dotter (som är hos sin pappa nu) gav mig tidigare i veckan detta fina halsband! Hon är otroligt omtänksam och hittar alltid så fina presenter. Älskar dig J!!!

Igår blev det inte någon särskild hundträning. Cross busade som vanligt och det roliga är att han blivit så fin och lugn med Emil. Nu känner jag faktisk att jag kan ta ögonen från Emil, när han ligger på golvet någon sekund, utan att oroa mig för att Cross ska attackera honom, bita honom i fötter, slicka på hela honom, ta hans leksaker och bita sönder och framförallt det som Cross haft dille på, att ta Emils napp och på en hundradels sekund bita hål i den.



Emil tycker det är kul när den där håriga saken kommer och hälsar på!



Bebisarna med sina leksaker!

Ha en underbar söndag och tänk på din mamma idag! 



Kommentarer
Postat av: Linda och Clicker

Vilken underbar bild där dom båda ligger med sina saker och tittar upp på dig. Snacka om ögonkontakt, hihi.

2010-05-30 @ 08:59:33
Postat av: Ingrid

Åh så fin frukost du fick. Jag vet inte om jag gör något grundläggande fel, men någon uppvaktning har det inte blivit än...;-)

2010-05-30 @ 13:35:53
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: j

shaney cloudey! :)

älskar dig också mamma!!

2010-05-30 @ 13:45:03
Postat av: Helena Hagström

Jag lipade igenom din blogg idag ! Vilken man du har säger jag bara helt fantastisk !

Vill jag ha kaffe på sängen så får jag nog springa ner o sätta på kaffe själv !

Tända ljus och räkmacka ja,då är det jag oxå som har gjort de ( han får nog läsa din blogg o lära sig !!!!!

Dom stora barnen fick jag ett sms Grattis på morsdag, så jag visste igår att de inte va lönt att stå o baka ngn tårta precis ....



( säger samma som Ingrid )

2010-05-30 @ 18:32:28
Postat av: Angelica & Cross

Ja, min man är verkligen helt fantastisk!Känner mig väldigt lyckligt lottad faktiskt!Han har väl sina fel och brister som vi alla, men de är inte många!!!



Blir sååå glad av era snälla och uppmuntrande kommentarer!

2010-05-30 @ 20:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0