Vilken härlig dag!



Allt luktar ju sååå gott!






Strike a pose



Kolla in mina öron, nästan...nästan uppe!

 




Bloggaren med baby

 

Ja, det blev skogen för oss idag. När vi väl kommit dit så började ösregnet men vad bryr sig en liten valp om sånt. Idag hade jag bestämt mig för att Cross bara skulle få gå och luffsa och upptäcka välden. Ingen tokig matte som ska vara rolig eller gömma sig. Till saken hör ju också att det inte är lika lätt att träna hund i terräng med en baby på magen.

Idag beställde jag en bärstol från Vaude som jag hoppas kommer snart. Lilla sonen börjar bli så stor nu att det är osmidigt att ha honom på magen. I en bärstol blir man mycket friare och man ser sina fötter, vilket är en fördel när man har en valp som springer runt benen hela tiden. För det var just det som hände idag. Cross som tidigare gånger när vi varit i skogen kört lite sitt eget race, var nu helt fokuserad på vart jag var och han vek inte många centimeter från mig. Känns SKITBRA!

När vi sedan kom hem gav jag lilla sonen, även döpt till Emil, mat och sedan var det dags för en eftermiddagslur för honom. Då gick jag ut med Cross i trädgården och busade lite. Efter en stund kastade jag iväg leksaken och han sprang efter och hämtade och kom tillbaka snabbt som ögat till mig, och sådär höll han på om och om igen! Han är så duktig min Cross!

Känner mig helnöjd med dagen :)




Kommentarer
Postat av: jenna

emilio cladio :D

hälsa juan cloud ifrån mig :D

2010-05-10 @ 16:37:15
Postat av: Nina

Hej

Vad kul och kunna läsa om er och Cross.



Mvh Aqila&Nina



2010-05-11 @ 09:52:18
Postat av: Angelica

Vad kul Nina att du också hittat hit!Krama om Aqila från Cross!

2010-05-11 @ 11:58:19
Postat av: Ann-Margret

Vad söt han är lille Cross. Ser jätte gullig ut på bilden med stående öron.



Ha det så bra du och Cross och lycka till med er övningar.



/ Ann-Margret

2010-05-11 @ 12:48:25
URL: http://heratorpetsvinja.webs.com/
Postat av: Ingrid

Det där med bäbis på ryggen och hundträning känner jag igen:-). Tränade även korta spår med en tultande treåring i hasorna. Lade pinnarna nära varandra och förklarade för det stackars barnet att om du inte hinner med så är det ingen fara. Mamma går bara i väg en liten kort bit och du ser mig hela tiden. Sedan väntade jag in henne vid varje apport. Stackars barn säger jag:-).

2010-05-11 @ 23:34:28
URL: http://www.kennelenduro.se
Postat av: www.coach.com

Love is photogenic. It needs darkness to develop.

2011-09-20 @ 15:29:47
URL: http://www.coachdiaperbag-coupons.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0