Bästa vänner!

Jag tror att alla behöver en bästa vän, någon som alltid finns där. Cross har en sådan bästa vän, en människovän (jag, såklart) och så våran Björn. En bättre vän kunde inte Cross ha fått. Björn har, sedan Cross kom till oss, stått pall för det mesta som Cross utsatt honom för. Inte ens sina gamla favoritleksaker fick Björn ha kvar, nepp de tillhör Cross nu :).

Vi tar det från början........



- Okej, vem är du?
- Cross, heter jag!



Man kan väl säga att Cross satte igång och bossa direkt!





Den ska jag ha, tänkte Cross.



Hehe.......

Men det där var ett tag sen nu. Snart blir Cross 6 månader! Så stor han börjar att bli. Minns knappt när han var sådär liten. Mycket har hänt sedan han bet på allt han kom över, kissade och bajsade överallt, helst på mattorna, snubblade över småpinnar och blev trött efter 5 minuterslek. För att inte tala om alla sladdar som han bet sönder!

Nu håller vi på att träna lydnad, spår, upplet och vardagshyffs för fullt! Cross har visat sig vara mycket duktig, uthållig och han har en personlighet som är helt outstanding, så himla go :).



Vem kan motstå det här lilla söta fejset!!!

Tillbaka till bästa kompisen Björn, som alltid tittar till Cross.



Trots att Cross bitit sönder delar av Björns Biabädd, så delar Björn gärna med sig av sin favoritplats. Det är väl det vänner är till för.........;)

Den här veckan har jag fokuserat på en sak när det gäller Cross träning...ATT HAN SKA SLUTA HOPPA UPP PÅ ALLA HAN MÖTER!!! Grabben börjar bli stor nu och han bjudit upp till lite kamp med mig, men det hade han inget för lilla plutten, ne ne!

Allt gott till er alla och pussa era hundar!!!





Kommentarer
Postat av: www.coach.com

Love is photogenic. It needs darkness to develop.

2011-09-20 @ 15:24:48
URL: http://www.coachdiaperbag-coupons.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0